Lilypie 1st Birthday Ticker

Friday, September 28, 2007

O luna plina de tine

Ei bine parca a fost ieri ziua cand ma indreptam spre spital cu o burta enorma in asteptarea ta. Acum, dupa o luna cu tine nu imi mai aduc aminte cum era viata inainte de sosirea ta.

Esti lumina vietii nostre,imi luminezi ziua cu un zambet, imi umpli inima de iubire si fericire.

Multe s-au intamplat intr-o luna. Bunicii si cu tati au terminat de reparat casa. Bunicul D. a facut un efort enorm doar pentru tine iar bunica L. m-a ajutat enorm cu tine. Tu nu o sa iti aduci aminte dar bunica L. te legana pe picioare in fiecare zi, vorbea cu tine, iti povestea ce faceam in fiecare zi, iti facea baita si te alinta ca noi toti de altfel.

Bunicul D. cand nu muncea la casa dansa cu tine pe vechile melodii romanesti care se pare ca iti plac enorm la fel de mult ca si Carlos Paiao. O data bunicul D. s-a dat cu aftershave iar tie nu ti-a placut deloc, ai inceput sa plangi :).

Ieri au plecat amandoi si cu Mimi in Romania. I-am dus la aeroport toti 3. O sa le fie dor de tine si tie de ei dar sa speram ca se intorc repede.

Am descoperit ca iti place plimbarea la nebunie, cu masina, cu autobuzul, etc esti asa de linistita si dormi tot drumul, problema e cand ajungi acasa: e ca si cum ai incarca bateriile ne faci un scandal si nu lasi pe nimeni sa se odihneasca ;).

Ai acum 4,200 kg, ai crescut. Ne recunosti vocile si cand iti canta tati te calmezi imediat. Ai inceput sa folosesti suzeta ca sa dormi dar te superi rau de tot pe ea cand ti-e foame si nu iese laptic din suzeta.

Viata cu tine este o experienta minunata. Am descoperit ca ceea ce zicea mama e adevarat, cand ai un copil nu te poti opri sa nu te ingrijorezi cu el: mananca suficient,nu mananca suficient ce o doare, oare ii place pozitia asta sau cealalta, etc.

Tati nu ajunge tarziu de la munca si de multe ori tu dormi sau esti pe punctul de a dormi. E greu pt el sa nu se poata juca cu tine. Te umple de pupici iar tie cateodata nu iti place ca are barba:).

Ai facut cunostinta si cu matusa L. Dupa 4 ani am fost toti impreuna, mami si matusa si bunicii. Lui L. ii era frica sa te ia in brate pt ca plangeai si pt ca esti micuta. O sa ii treaca frica. Ai primit multe cadori de la matusica si a promis ca o sa te invete despre moda mai tarziu.

Bunicul Jorge telefoneaza mereu sa vada ce faci si iti trimite cadouri, hainute, creioane de colorat, mingiute, etc. Abia asteapta sa te cunoasca.

Intre timp ai un mic verisor Alfonso de la matusa C., sora lui tati.

Mi se umple inima cu iubire de fiecare data cand surazi, cand esti la sanul meu si te uiti cu ochi tai mari si frumosi cu o incredere care ma emotioneaza pana la lacrimi.

Ador mirosul tau, felul cum te trezesti din somn dimineata, te intinzi si faci un botic frumos pe care eu il ador. Am invatat plansul tau si mi se pare atat de amuzant cand plangi dupa tatica. Esti frumoasa si cand plangi. Pe zi ce trece se vede mai mult asemanarea cu tati.


Sunt fericita ca ai sosit in viata noastra, fara tine ar fi goala si nesemnficativa.

TE IUBESC MULT FETITA MEA FRUMOASA!!!

No comments: