Lilypie 1st Birthday Ticker

Saturday, September 08, 2007

Conditiile din spital

Dupa ce te-ai nascut in jur de 2-3 noaptea ni s-a adus ceva de mancare pentru ca eram morti de foame atat eu cat si B.

O gustare in toiul noptii: paine prajita cu unt si gem, ceai si bineinteles steagul danez ca sa sarbatorim venirea ta pe lume.

Tati a fost nevoit sa plece acasa iar noi doua am fost transferate intr-un salon cu inca 3 proaspete mamici.

Mi-a placut imens patul reglabil. Era foarte util pentru ca imi era destul de greu sa ma ridic.

Prima ta noapte in spital ai dormit pe pieptul meu. Ador mirosul tau e parte din mine. Esti o mica parte din mine si din tatal tau, fructul iubirii noastre. Eram amandoua obosite dar nu reuseam sa adorm, iti ascultam respiratia, imi era frica sa nu visez.

Cu cateva luni inainte te visasem exact asa cum erai, micuta delicata cu ochii negri si plina de par in cap. Era visul me devenit realitate.

Am stat 2 zile in sptal si 2 nopti. Moasele au fost foarte dragute nu am vazut medici pe acolo. Doar in ziua externarii cand ai fost controlata de unul si ne-a dat voie sa plecam acasa in rest numai moase.

Un comportament ireprosabil, mereu la dispozitia noastra. Ca proaspata mamica ai o mie de intrebari. M-au ajutat sa incep alaptarea, sa iti fac baie, sa iti schimb primul scutec, intr-un cuvant ireprosabil.

Te-ai nascut in Roskilde Sygehus in Danemarca dar esti romanca si portugheza la origine. Sper sa nu uiti niciodata radacinile tale printesa mea.

No comments: