Lilypie 1st Birthday Ticker

Saturday, September 08, 2007

Primele 2 saptamani impreuna

Ma simt binecuvantata sa am o fetita asa ca tine iubirea mea.
Nu ma satur sa ma uit la tine, nu pot sa dorm fara sa iti aud respiratia. Timpul zboara si to ceea ce putem face e sa ne bucuram de clipele pe care le petrecem impreuna.

B. a avut concediu 2 saptamani. A fost foarte frumos sa fim cu totii acasa, mami tati si bunici, chiar si Mimi(catelul lui buni si bunicul). Din pacate tati trebuie sa se intoarca la munca :(.

Pentru tine bunicii s-au lasat de fumat, exact in ziua in care te-ai nascut. Bunica iti face baita si iti spune povesti in timp ce bunicul face reparatii in casa ca sa ne fie cald si bine la iarna.





Au fost doua saptamani de acomodare, doua saptamani in care am invatat sa ne cunoastem. Imi recunosti glasul, mirosul, stii cand intru in camera. Iti place sa stai in brate, iti place sa dormi pe pieptul lui mami sau tati, iti place cand il auzi pe tati cantandu-ti, iti place cand te leagana bunica pe picioare, iti place sa faci scandal de la 21 la 00 inainte sa adormi, zambesti cand dormi, iti place plimbarea cu caruciorul, nu iti place sa faci baie dar iti place masajul...




Au fost 2 saptamani fantastice, nu imi imaginez viata fara tine. Nu imi aduc aminte cum era inainte si nici nu vreau. Acum esti aici cu noi.

1 comment:

Sepol Om said...

Olá!..
De vez em vez, escreve com uma lingua mais "gira".. a minha!.. eheheheh
Volta-não-volta, venho aqui espreitar.. Gosto.. Gosto muito da tua filha.. é linda.. têm a quem sair.. eheheh
Muito amor, saúde e paz, para criarem a vossa menina.
Já te disse hoje que gosto muito de vocês? eheheh
Felicidades.. :) (J)