Lilypie 1st Birthday Ticker

Friday, December 28, 2007

Sarbatori

Anul acesta am avut mult de sarbatorit in preajma Craciunului.

Printesa noastra a facut 4 luni pe 25 Decembrie iar noi am facut 2 ani de casatorie pe 27 Decembrie.

A fost o perioada mai agitata, ca de sarbatori dar placuta. Am petrecut Craciunul pentru prima oara in casa noastra cu printesa noastra si cu tatal lui B, si o pritena de a mea. A fost frumos desi parca mai frumos e in Romania.

Imi place sa am casa plina, masa plina si buna dispozitie in casa.

In afara de Craciun sarbatorim si faptul ca buburuza noastra, pentru prima oara de cand s-a nascut a pus ceva in gurita care nu era lapte. Ei bine a mancat prima mancarica pe 26 Decembrie. A fost un piure de cartofior cu morcovel. Cert este ca gustul laptelui e mult mai bun dar nu i-a displacut nici mancarica asa ca ne antrenam cu drag si spor. Punem mancarica in cap, in nas, in ochi si din cand in cand in gurita.

Musca tot ce prinde, nu sta linistita deloc, ii place la plimbare si daca s-ar putea tot timpul in brate ar fi si mai bine.

La 4 luni are 63 cm e 6,500 kg doar cu laptic de la mami. Dar acum simt ca e vremea pentru ceva nou, mancarica desi laptele e de baza.

Sunt foarte mandra de buburuza noastra scumpa si draga.

No comments: