Lilypie 1st Birthday Ticker

Sunday, December 16, 2007

Intalniri

Ieri a fost o zi frumoasa petrecuta in familie in oras.

Am inceput cu micul dejun si am continuat cu o iesire in oras. Mai inatai am avut o intalnire cu romanii sstabiliti in Danemarca iar apoi o cina de Craciun cu portughezii stabiliti aici.

Pe la ora 15.15 am ajuns si noi la intalnirea cu romanii. Spre surprinderea mea erau mai multi decat ma asteptam. A fost o experienta placuta iar lui C. i-a placut foarte mult, a fost cuminte si a zambit aproape tot timpul. Multe noutati, multe chipuri noi si multe lumini colorate. Ideal pentru setea ei de cunoaste.

Cand nu mai putea de somn am iesit la aer curat. O plimbare in Copenhaga sambata seara e plina de peripetii. Orasul e pregatit pentru sarbatorile de iarna, multe luminite, multi oameni si multi vanzatori ambulanti cu fel de fel de atractii.

Cxmas tree in Copenhagen

Dupa intalnirea cu romanii am avut parte si de o cina de Craciun cu portughezii, ca sa nu uitam ca o parte din C. e portugheza. Cina a decurs foarte frumos. C. toata numai zambete si chiuieli, atractia principala a petrecerii. Si noi ca doi parinti indragostiti de progenitura lor aratand poze in stanga si in dreapta.

Am incheiat seara cu o plimbare in aer liber pentru ca dupa atata galagie si caldura nimic mai bun ca aerul curat. A adormit in cateva minute si s-a mai trezit 2 ore mai tarziu cand am ajuns acasa.

Asa ca o sa mai avem parte de plimbari pentru ca vad ca ii plac buburuzei noastre.

tenho soninho!

eheheh

No comments: