Lilypie 1st Birthday Ticker

Thursday, December 20, 2007

Iubire de mama

Cu fiecare zi ce trece ma indragostesc si mai mult de mica noastra printesa.

Ma pierd in ochii ei mari si curiosi, avizi de cunoasterea lumii. De fiecare cand zambeste imi dau lacrimi de fericire si de bucurie. E adevarat ca e mult de munca dar cu un zambet face si cea mai rea noapte sa dispara.

Sunt nopti in care ma trezesc de multe ori sa o consolez sau sa ii dau de mancare dar cand simt caldura corpului ei si mirosul atat de familiar, parte din mine, nu stiu cum sa ii multumesc lui Dumnezeu aceasta mare binecuvantare de a fi mama.

Sunt obosita rupta dar un hohot de ras imi da forta si energie sa zambesc, sa incep o noua zi plina de surprize!!! Ce mai conteaza inca o noapte nedormita cand ma uit in ochi ei si vad ca ma cunoaste, ca are nevoie de mine, ca intoarce capul dupa mine si ca imi simte lipsa cand nu sunt in camera cu ea....

Iubirea de mama nu cunoaste limite, nu cunoaste obstacole sau dificultati este pur si simplu invincibila. Si cel mai bine am inteles asta cand am devenit mama.

No comments: