Lilypie 1st Birthday Ticker

Tuesday, July 31, 2007

39 saptamani

Ei bine am ajuns si în săptămîna 39. Mai e puţin si vii pe lume.
Toate pregătirile de rigoare au fost făcute si toata lumea se uita la mine ca si cînd e acum? O sa naşti acum?

Deja am devenit nerabdatoare sa te cunosc. Dar ştiu în acelaşi timp ca e mai bine pentru tine sa rămai în burtica cat mai mult.

Fiecare mişcare de a ta face sa zambesc si sa gandesc cu cine o sa semeni, o sa ai ochii mei sau ai lui tati, o sa fii încăpăţînata ca noi, o sa fiu o buna mama pentru tine?

Mii si mii de întrebări îmi dau tîrcoale prin cap. Cred ca B. are dreptate nu ar trebui sa gandesc atît de mult. Sa iau lucrurile asa cum vin însă e mai uşor de zis decît de făcut.

Ceea ce îmi doresc cel mai mult pentru tine e sa fii sănătoasa si fericită iubirea mea mica.

Cred ca iti place prea mult in burtica ca sa iesi deocamdata. Bucura-te de hotelul de 5***** cat mai poti dar nu uita ca nu poti sa ramai acolo definitiv ;)

No comments: