Lilypie 1st Birthday Ticker

Monday, June 04, 2007

Nu stii ce ai pana nu pierzi (saptamana 31)

E greu sa apreciezi cu adevarat ceea ce ai pana nu mai ai.

E una din lectiile pe care in viata mai tarziu sau mai devreme le inveti vrand nevrand.
B. e plecat 2 saptamani si ceva in Portugalia sa aduca masina si motocicleta pe care le are acolo.

Stiam ca imi va fi greu singura dar nu imi imaginam ca o sa imi fie atat de greu. E bine ca tatal meu vine vineri sa imi faca companie pentru ca fara B. casa e prea mare.

E important sa dam valoare lucrurilor pe care le avem si sa nu uitam in graba de a obtine tot mai mult sa fim recunoscatori pentru ceea ce avem acum.

In ziua de azi toti suntem grabiti si nemultumiti, inttodeauna vrem mai mult ceea ce e normal. Dar nu trebuie sa uitam sa apreciem si sa dam valoare persoanelor din viata noastra, familiei noastre.

Viata mea nu ar fi la fel fara familia mea, sunt ei care imi dau forta cand am nevoie, un umar pe care sa pland si ma consoleaza cand e nevoie.

Bunicii tai maternali sunt doua persoane deosebite pe care o sa le cunosti indeaproape si care deja sunt indragostiti de mica lor nepoata.

Matusa ta e o persoana exceptionala si desi traieste in Olanda se poate conta intotdeauna cu ea.

Despre tatal tau ti-am povestit cate ceva iar despre mine o sa afli in curand desi ti-am povestit cate putin deja.

Ei bine astea sunt persoanele cele mai importante din viata mea si sper din viata ta.

Desi esti inca in burtica esti iubita de toti si asteptata cu drag de toata familia.

No comments: