Lilypie 1st Birthday Ticker

Friday, May 04, 2007

26 saptamani

Dupa un sfarsit de saptamana de odihna deja glezna e mult mai bine.
Acum am si niste fotografii cu burtica.

A fost o saptamana buna dar obositoare. Ieri am avut a doua intalnire cu moasa.

Nu mi se par importante aceste intalniri pentru ca nu se intampla nimic deosebit singurul lucru care imi place place e ca are un aparat cu care pot auzi inimioara Catarinei. Se auzeau si miscarile pe care le facea. Se misca mult si cu fiecare miscare se observa ca devine mai puternica.

Moasa a spus ca greutatea stimativa e in jur de 800 gr. Eu acum am 10 kg mai mult decat inainte, ma gandesc cu groaza la cate kg o sa ajung inainte de nastere.

I-am spus moasei ca mananc multe fructe si mi-a spus sa mananc morcov :( cica nu are atat de mult zahar ca fructele.



Dar mie imi plac fructele dulci...

Am cumparat primele hainute :). Sunt foarte mici parca incredibil de mici clele de 1 luna si 2 luni asa ca eu am cumprat si pentru 3-6 luni.

Aici ai de ales intre roz, alb si bleu asa ca am cumprat majoritatea roz si albe.
Daca din intamplare avem un baietel in loc de o fetita sper sa ii placa culoarea roz ;).

Cam atat pana azi. In Danemarca zi nu se muceste asa ca ne odihnim pentru ca saptamana care vine o sa fie plina si obositoare. Din pacate chiar si maine o sa fie pentru ca trebuie sa muncesc :(